Stolt av Service

2018-06-05
Vi vet det jo, men det er ekstra gøy når kundene våre ser hvor flinke kollegaer vi har. Denne uken ble tre av våre ansatte hedret for eksepsjonelt god service på Entras hovedkontor i Oslo.

Våre dyktige folk: Kjetil, Andre, Rathika, Spiro og Stig.

Administrerende direktør i Entra, Arve Regland trakk frem André, Spiro og Rathika. De tre jobber på Sundtkvartalet og Posthuset, som henholdsvis resepsjonssjef, barista og kundeansvarlig.

- Rathika husker at jeg vil ha ekstra egg i salaten, mens Spiro løfter hele opplevelsen i kaffebaren. Og Andre gir service av hotellstandard, sa Arve til forsamlingen.

Stolt leder

Vår kontraktsjef, Kjetil Bråten, var tydelig stolt over folkene sine. De fikk blomster og gavepose mens åtte Entra-ansatte sto med plakater som leste «Bra Jobba».

- Vi har jo over hundre ansatte hos Entra, så å bli hentet frem på denne måten er en stor kompliment, sa Kjetil etterpå.

Hverken André, Rathika eller Spiro visste hva som skulle skje, men alle fortalte at de trivdes veldig godt i byggene sine.

- Dette var veldig uventet, og veldig hyggelig, sa Rathika.

Stigs serviceforedrag

Direktør for Medirest, Stig Kristiansen, var også til stede. Han holdt sitt populære foredrag om hvordan det å gi god service gjør oss glade.

- Når vi gjør andre glade øker mengden dopamin i hjernen, og kroppen belønner oss med energi og godt humør, forklarte Stig. Han kom med flere eksempler som fikk salen til å humre.

Stigs foredrag er en del av Compass Academy. Snakk med din nærmeste leder for å melde deg på til neste runde, og hør Stig fortelle om hvordan man holder servicegraden oppe, både på hjemmebane og i jobb.

Arrangementet var en del av Entras Kick Off «Kundereisen» hvor de setter fokus på gleden ved å gi yte det lille og store ekstra. To Entra-ansatte ble også hedret.