Resepsjon / Servicesenter

Resepsjonen ivaretar gjester og de ansattes første møte med bedriften. Som leverandør vil vi være bedriftens ansikt utad, og en del av byggets identitet.

Det er viktig at resepsjonen gir et ryddig og ordentlig førsteinntrykk. Resepsjonen må yte høy grad av service, men samtidig må de sikkerhetsmessige forhold vies tilstrekkelig oppmerksomhet. Resepsjonen kan også fungere som et Servicesenter, hvor de daglige arbeidsoppgavene vil være noe mer utvidet.

Resepsjonen er byggets velkomstsenter og skaper det viktige førsteinntrykket av bedriften. Bemanningen vil alltid være profesjonell, kunnskapsrik og serviceminded.

Riktige mennesker i rollen

Vi har fokus på å rekruttere de riktige menneskene, gi grundig opplæring og å delegere ansvar og myndighet. Gjennom å ansvarliggjøre ansatte innenfor definerte rammer ser vi at de ansatte vokser med oppgavene, blir kreative og løsningsorienterte og leverer bedre kvalitet i tjenestene som skal utføres. I vertskapsrollen vil vi ønske gjester og ansatte velkommen, sørge for at besøkende registreres og ansatte varsles i henhold til retningslinjer, bestille transport, være deltager i brannvernorganisasjonen og ellers påse at resepsjonsområdet alltid fremstår rent, ryddig og innbydende.

Sentralbordet er bedriftens sentrale kommunikasjonskanal. All inngående og utgående informasjon skal behandles profesjonelt og korrekt i henhold til virksomhetens retningslinjer.

God service og logistikk

Viktige nøkkelord er punktlighet, effektivitet og kunnskap for å sende henvendelser til rett mottaker.

Som en del av kontorstøttetjenestene vil vi kunne tilby gode løsninger for kontormaskiner og rekvisita. Vårt servicepersonell kan administrere og holde god kontroll på lagerbeholdning og bestillingsrutiner for rekvisita. Vi har internasjonale avtaler på leasing og innkjøp av maskiner og utstyr som kan benyttes.

I Compass Group setter vi alltid sikkerhet først i alt vi gjør. Et av våre viktigste prinsipper er at vi aldri inngår kompromisser når det gjelder helse og sikkerhet for våre kunder, gjester og medarbeidere. Les mer om arbeidet vårt med helse, miljø og sikkerhet på sidene for HMSK.

Helse, miljø og sikkerhetsarbeid i Compass Group Norge

Andre tjenesteområder
Renholdstjenester
Svanemerket renhold, moderne teknologiske løsninger, gode systemer og høy kvalitet!
Les Mer
Kantine / Personalrestaurant
Med ekte lidenskap for fantastisk mat og service, tilbyr vi kantineløsninger som skal begeistre gjestene - hver eneste dag!
Les Mer
Conciergetjenester
Privattjenester som skjortevask og dekkskifte
Les Mer