Etiske retningslinjer

Som verdensledende i vår bransje er det nødvendig å sette de aller høyeste standarder både for kvaliteten på våre vare- og tjenesteleveranser, og for profesjonalitet og etikk i måten vi driver vår virksomhet på. Vårt omdømme og suksess avhenger av det.

Atferden og handlingene til hver og en av oss, hver dag, har stor betydning. Derfor har hver enkelt medarbeider i Compass Group et ansvar for å etterleve disse standardene, og bidra til å drive vår virksomhet på en profesjonell, sikker og ansvarlig måte. Dette gjelder uten unntak og kompromisser.

Vår «Code of Business Conduct” er en global veiviser for alle Compass virksomheter.

 

Andre tjenesteområder
Kantine / Personalrestaurant
Med ekte lidenskap for fantastisk mat og service, tilbyr vi kantineløsninger som skal begeistre gjestene - hver eneste dag!
Les Mer
Vår Facility Management- leveranse
Vår leveranse bygger på moderne systemer, samarbeid og organisering som sikrer høy kvalitet
Les Mer
Vår leveranse offshore
Vi har 40 års erfaring med mat og service offshore, og har alltid sikkerhet i fokus
Les Mer