Facility Management
Servicetjenester i bygget
Facility Management handler om at vi kommer inn og optimaliserer servicetjenestene i bygget, slik at du kan konsentrere deg om din kjernevirksomhet. For oss er hver kunde unik. Vi skreddersyr løsninger som passer deres behov og fasiliteter. Vår styrke er å ta ansvar for alle servicetjenester under ett, og sørge for at dere får en smidig og positiv arbeidshverdag.
Hva vi tilbyr Kundereferanser Aktuelt En av oss Ofte stilte spørsmål
Vår Facility Management- leveranse

Vår leveranse bygger på moderne systemer, samarbeid og organisering som sikrer høy kvalitet

Renholdstjenester

Svanemerket renhold, moderne teknologiske løsninger, gode systemer og høy kvalitet!

Resepsjon / Servicesenter

Gjester og ansatte møtes med et smil av serviceinnstilte og kunnskapsrike medarbeidere

Post – og varemottak

En viktig del av informasjonshåndteringen

Conciergetjenester

Privattjenester som skjortevask og dekkskifte

Andre tjenester

Vaktmester, planteservice, matteservice mm.

Kundereferanser

Aktuelt
Cathrine er best på HMS 2018
- Det var veldig hyggelig, sier Cathrine om den høythengende prisen som deles ut en gang i året. Hele æren vil hun imidlertid ikke ha.
En fryd med OPEX og LEAN
- Jeg fryder meg over alt de finner på, sier resepsjonssjef Wenche Adele Reitan om OPEX-teamet som var på besøk hos Montebello pasienthotell.
Nye hjemmesider!
Velkommen til våre nye hjemmesider. Jeg gleder meg over å kunne vise frem merkevarene våre i 2018-drakt!
En av oss
Vi er over 2000 dyktige, begeistrede og serviceinnstilte medarbeidere i Compass Group Norge. Sammen skaper vi magi hver eneste dag. Med mat, renhold og støttetjenester, gjør vi hverdagen enklere for gjestene våre. Vi rigger til fest, fikser det umulige, og serverer det daglige brød i over 250 kantiner. Vi skaper pusterom, pause og sosiale møteplasser. Bli en av oss - og utgjør forskjellen på et sted å jobbe, og et sted å høre til.
Jobbe hos oss
Ofte stilte spørsmål
Hva er Facility Management?

Vår FM- leveranse inneholder alt som trengs av tjenester for å få et bygg til å fungere for alle som jobber der. Typiske tjenester er bedriftskantine og kaffebar, renhold og resepsjon, samt vaktmestertjenester og tilrettelegging for fester og events.

Kan vi få andre tjenester enn de som står nevnt?

Tjenestene våre er fleksible. La oss åpne en dialog om hvilke tjenester som er riktige for ditt bygg.

Hva er fordelen med en egen Site Manager på bygget?

Site Manageren leder alle våre tjenester i bygget, og fungerer som et samlet kontaktpunkt. Det vil si at uansett hva du trenger, eller hva leietakerne trenger, er det bare et eneste kontaktpunkt å huske på, og en samlet faktura. Site Manager sørger for at alle tjenester flyter sømløst, og følger opp, forbedrer og gjør sitt ytterste for at leveransen begeistrer.