Helse og Omsorg i Medirest
I Medirest vet vi at mat er mer enn næring. Mat kan fremme tilheling og løfte opplevelsen for både gjester og besøkende. Mat er vår lidenskap og vi leverer alt fra måltider på restaurantnivå, til snacks og menyer tilpasset ulike behov. Medirest er markedsledende i sitt segment, og har driftet pasienthotell og rehabiliteringssentre siden 1998. Vi tilbyr mat, renhold, kiosk og andre støttetjenester til helsesektoren.
Hva vi tilbyr Møt våre ansatte Aktuelt En med hjerterom Ofte stilte spørsmål
Drift av pasienthotell og rehabiliteringssentre

Skreddersydde løsninger for helse- og omsorgssektoren med fokus på innovasjon og kontinuerlig utvikling

Vårt konsept Nordic Nurture

Nordic Nurture – et konsept hvor trygghet, komfort, omsorg og service er satt i system

Våre sentre og hotell

Her finner du oversikt over våre hoteller og rehabiliteringssentre. Hotellene er også åpne for eksterne gjester.

Møt våre ansatte

Aktuelt
Cathrine er best på HMS 2018
- Det var veldig hyggelig, sier Cathrine om den høythengende prisen som deles ut en gang i året. Hele æren vil hun imidlertid ikke ha.
En fryd med OPEX og LEAN
- Jeg fryder meg over alt de finner på, sier resepsjonssjef Wenche Adele Reitan om OPEX-teamet som var på besøk hos Montebello pasienthotell.
Nye hjemmesider!
Velkommen til våre nye hjemmesider. Jeg gleder meg over å kunne vise frem merkevarene våre i 2018-drakt!
En med hjerterom
Medirest er stedet for deg med hjerterom. Her møter vi ofte mennesker når de er midt oppe i store livsendrende hendelser. Da er det ekstra viktig å bli møtt med blide ansikter, fine avslappende rom og god mat som løfter og ernærer. Vi er til stede i hele Norge, og ansetter sykepleiere til å jobbe i nøkkelroller i resepsjonen, samt renholdere, kokker, kjøkkenmedarbeidere, og andre servicemedarbeidere. Bli en av oss - og skap magi hver eneste dag.
Ledige stillinger
Ofte stilte spørsmål
Hvem kan bo på våre hoteller?

Alle som er friske nok til å klare seg selv kan bo på våre hoteller. Dette inkluderer pasienter, pårørende og – når vi har kapasitet – ordinære hotellgjester. Vi har døgnåpen resepsjon, med sykepleiere i staben, men de har ikke rettigheter til å behandle. De kan imidlertid svare på spørsmål, og hjelpe deg med innsjekking, parkering og motta diettkort.

Hva gjør jeg om jeg har spesielle diettbehov?

Fyll inn diettkort, og lever i resepsjonen ved ankomst, eller send inn før besøket. Våre kjøkken vil gjøre sitt ytterste for å tilrettelegge så du får god og sunn mat tilpasset dine behov. Vær OBS på at noen medisiner, og lengre behandlinger, kan medføre endrede diettbehov. Smaksløkene kan også bli påvirket, og det kan bli behov for fortløpende endringer under oppholdet. Ta gjerne en dialog med våre ansatte om dette. De er godt kjent med problemstillingen, og vil gjøre sitt ytterste for å hjelpe.

Kontakt oss






* Påkrevde felter