– Entrabygg skal være et sted der de mest fornøyde menneskene jobber. Mat og service er noe som gir et viktig bidrag til at dette målet skal oppfylles, Multiservice Business Director Stig Andre Kristiansen i Compass Group Norge.
Entra ASA og Compass Group har samarbeidet over flere år. Compass Group driver åtte personalrestauranter og fire kaffebarer. I tillegg omfatter avtalen renhold og resepsjonstjenester.
– Det videre samarbeidet med Entra viser at vi har utvist god forståelse av hva som var viktig for kunden; kvalitet, bærekraft, innovasjon, levende bygulv og aktiviteter. Vi har også i samarbeid med kunden fornyet konseptet og hele Entrakontrakten kommer nå i ny drakt, utdyper Kristiansen.
Fornyet konsept
Den nye og forlengede kontrakten byr også på et helt nytt konsept utviklet for Entra ASA. Konseptet «Inhabit Urban Connections» ser kontorbygget og dets mat- og servicetjenester som en del av et nettverk. Tanken er at kontoret skal koble seg på byen, og at byen trekkes inn i selve bygget. Her vil du som ansatt bli invitert inn i et attraktivt miljø innenfor kontorets fire vegger, samtidig som man spiller på bybildet utenfor. Konseptet består av stedsspesifikke produkter skreddersydd kunden med egne tjenester og møteplasser. Her vil man oppleve at sammensetningen av tjenester og tilbud innbyr til gjentakende og hyppig bruk.
– Entra sin visjon er at «de mest fornøyde menneskene jobber i et Entrabygg». Det må vi leve opp til. Derfor har vi hatt fokus på totalopplevelsen. Det betyr at vi skal ha flyt i hele systemet, fra app med informasjon og betalingsløsning, digitale skjermer og selvsagt mat av høy kvalitet som skal gjøre dette til et utstillingsvindu, sier Kristiansen.
– Det er blitt gjort endringer med blant annet nye serveringstilbud hvor kokkene skal få frihet til å utøve yrket sitt. Vi har blåst liv i interiøret, nye og oppgraderte menyer, egen event-kalender som forteller om markeringer som kommer, og i tillegg gir vi et serviceløft som omfatter flere tjenester som vil være nye. Gjestene i et Entrabygg vil merke at de jobber på et sted med et helt spesielt fokus på totalopplevelsen, avslutter Kristiansen.
For ytterligere informasjon, kontakt:
Stig A. Kristiansen
Multi Service Business Director i Compass Group Norge AS
Tlf: 92 45 16 72