Vi støtter Frisk Askers bamsefond
Som tett samarbeidspartner med Frisk Asker Hockey er det naturlig for Compass Group Norge å støtte Bamsefondet. Barn og unge skal ha like muligheter til å drive med det de elsker å gjøre i sitt nærmiljø.
Den rette kandidaten
Sammen med NAV Grorud og voksenopplæringen på Skullerud sikrer Compass Group Norge utdanning til flinke kandidater som får brukt sine evner. – For oss er dette et samfunnsoppdrag hvor vi gir en jobbmulighet til de som ellers ville hatt vanskeligheter med å komme i arbeid, sier Ragnhild Amundsen i Compass Group.
Compass Group signerer milliardkontrakt med Construction City
Compass Group får ansvaret for serverings- og servicetjenester på byggebransjens viktigste arena, i Construction City på Ulven.
En reise gjennom matboder
Å være foodie er det samme som å være på en matreise gjennom livet. Aldri blir du mett på inntrykk, og du finner alltid nye og spennende favoritter.
Gulrothummus
Hummus passer utmerket som pålegg eller dipp! Fresh opp med denne oransje gulrothummusen.
Fastelavnsboller med krem og melisdryss
I Compass Group er vi heldige som har enormt med faglige ressurser. Her kan du se Anne Lise Lerfaldets oppskrift på 16 nydelige fastelavnsboller.
Klassisk brun lapskaus på høyrygg av storfe
Lapskaus er en klassisk norsk rett som de aller fleste av oss har gode minner fra. Med skikkelig godt kjøtt og flatbrød, persille og tyttebærsyltetøy er dette en rett som hele familien vil elske.
Kathinka Friis-Møller blir europasjef for 118 000 ansatte i Compass Group
Kathinka Friis-Møller får en sjelden stor sjefsjobb i norsk sammenheng, når hun blir leder for Europa- og Midtøsten-regionen med 118 000 ansatte i Compass Group.
Ovnsbakt skrei i sesong
Sesongens ovnsbakte skrei, servert med salat av savoykål, smørsaus og småpoteter.
Gulrot- og Ingefærsuppe med et hint av chili
Oppskriften som blir en favoritt! Sunn, smaksrik og fargeglad suppe med gulrøtter, ingefær, chili og yoghurt naturell.
Ovnsbakt torsk med sennepssaus og ertepuré
Ovnsbakt torsk er en herlig helårsrett som virkelig kan løftes dersom du har litt av julens herligheter liggende igjen i kjøleskapet.
Salat med pastinakk og linser
Ovnsbakte pastinakker er godt i salat, eller som tilbehør til middag sammen med gulrøtter og beter. Prøv denne salaten med linser og se selv!
Pastinakksuppe med ingefær
Pastinakken er like allsidig som poteten og er god i puré, bakt i ovn, revet i råkostsalat, kokt i lettsaltet vann som tilbehør til middag, og ikke minst i suppe sammen med ingefær!
Perfekt pinnekjøtt til julaften
Med vossakorv og rotmos er dette en sikker vinner på julaften. Pinnekjøtt er perfekt for deg som synes ribbe er litt vanskelig.
Juleribbe med medister, rødkål og ribbesaus
Ribbe har i morderne tid blitt det mest utbredte julemåltidet i Norge, og er fortsatt den mest spiste julematen på Østlandet og i Trøndelag.