Stolt av Service

Fra venstre: kontraktssjef Kjetil Bråten, resepsjonsansvarlig André Heier fra Sundtkvartalet, Rathika Elangathevan kundeansvarlig for kantinen på Posthuset, Spiro Stavro barista på Posthuset, og direktør for Medirest Stig Kristiansen.

Da eiendomsselskapet Entra nylig hadde kick off for sin servicekampanje «Kundereisen 2018» ønsket de å hedre mennesker som leverer eksepsjonelt god service.

Til vår store glede valgte administrerende direktør i Entra, Arve Regland å trekke frem tre av våre. André, Spiro og Rathika, som jobber på Sundtkvartalet og Posthuset, henholdsvis som resepsjonssjef, barista og kundeansvarlig.

– Rathika husker at jeg vil ha ekstra egg i salaten, mens Spiro løfter hele opplevelsen i kaffebaren. Og Andre gir service av hotellstandard, sa Arve til forsamlingen.

Stolt leder

Vår kontraktsjef, Kjetil Bråten, var tydelig stolt over folkene sine. De fikk blomster og gavepose mens åtte Entra-ansatte sto med plakater som leste «Bra Jobba».

– Vi har jo over hundre ansatte hos Entra, så å bli hentet frem på denne måten er en stor kompliment, sa Kjetil etterpå.

Hverken André, Rathika eller Spiro visste hva som skulle skje, men alle fortalte at de trivdes veldig godt i byggene sine.

– Dette var veldig uventet, og veldig hyggelig, sa Rathika.

Stigs serviceforedrag

Direktør for Medirest, Stig Kristiansen, var også til stede. Han holdt sitt populære foredrag om hvordan det å gi god service gjør oss glade.

– Når vi gjør andre glade øker mengden dopamin i hjernen, og kroppen belønner oss med energi og godt humør, forklarte Stig. Han kom med flere eksempler som fikk salen til å humre.

Stigs foredrag er en del av Compass Academy. Snakk med din nærmeste leder for å melde deg på til neste runde, og hør Stig fortelle om hvordan man holder servicegraden oppe, både på hjemmebane og i jobb.

To Entra-ansatte ble også hedret.

 

Del Via: