Visjon, verdier og strategi

Visjon og verdier

Vår visjon og våre verdier sier noe om hva som kjennetegner oss som organisasjon og hvordan dette preger oss i det daglige. Verdiene er felles for alle ansatte, og er like relevante i alle typer stillinger og arbeid som utføres hos oss. De danner en standard for hvordan vi skal opptre mot hverandre, kunder og gjester.

Vår visjon er at vi skal være nr. 1 på mat og service!

Våre verdier er:

  • Åpenhet, tillit og integritet
  • Brenner for kvalitet
  • Suksess gjennom lagarbeid
  • Ansvar
  • Vi kan

Strategi

Vår forretningsidé er at vi skal være en verdensledende leverandør av måltidstjenester og andre supporttjenester, kjent for våre fantastiske medarbeidere, service og resultater.

Compass Group har som ambisjon å være landets ledende leverandør av soft FM-tjenester med sterkt fokus på mat, renhold, kontorstøtte og service. Områder som er spesielt vektlagt er utvikling og implementering av nye og innovative matkonsepter og å rekruttere og utvikle medarbeidere med de beste forutsetningene til å bidra til at våre kunder og gjester får unike serviceopplevelser.

For å oppnå dette jobber vi med fem fokusområder:

  • Helse, miljø og sikkerhet først. Helse og sikkerhet er det aller viktigste. Vi kontrollerer vår miljøpåvirkning, og har fokus på samfunnsansvar og bærekraftige løsninger.
  • Motiverte og kompetente medarbeidere. Vi skaper et arbeidsmiljø som er utfordrende, gir muligheter og støtte for alle til å utvikle seg, lære og lykkes.
  • Leverer til kundens krav og forventninger. Vi gjør oss fortjent til kundenes lojalitet gjennom å levere riktig kvalitet, service, mat, verdi og innovasjon.
  • Vekst i omsetning og lønnsomhet. Vi leverer verdi til eiere gjennom kontrollert vekst støttet av sterk styring.
  • Innovasjon i kvalitet og arbeidsprosesser. Vi leverer høyeste kvalitet, og jager samtidig effektiviseringer som bidrar til et lavt kostnadsnivå og sterk gjennomføringskraft.